Alkmaar Marketing Kim

Alkmaar Marketing

Als content manager bij Alkmaar Marketing (beter bekend als ‘Alkmaar Prachtstad’ voor de bewoners en bezoekers) ben ik drie jaar lang hoofdzakelijk verantwoordelijk geweest voor alle content.

Een greep uit mijn takenpakket:
– redactie en eindredactie van het Alkmaar Prachtstad-magazine. Dit inspiratiemagazine verschijnt drie keer per jaar in Alkmaar en omstreken in een oplage van ruim 100.000 stuks. In het magazine vind je onder meer interviews met ondernemers en bewoners, diverse advertorials, fiets- en wandelroutes, nieuwe hotspot-lijstjes en veel meer.
– uitzetten van de social mediastrategie (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube en Pinterest)
– contentcreatie voor alle social kanalen
– opstellen van persberichten
– blogs en nieuwsberichten schrijven voor de website www.alkmaarprachtstad.nl
– samenstellen van nieuwsbrieven (zowel b2b als b2c)
– projectleiding van o.a. de cityfilms en (foto)campagnes als ‘Ontdek je eigen stad’

Op deze foto (genomen in de zomer van 2020 door Ed van de Pol) reik ik het eerste Alkmaar Prachtstad-magazine van 2020 uit aan dhr. Bruinooge, die destijds burgemeester van Alkmaar was.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven